Panamera (970)
Objavljeno: 06 Apr 2014, 19:09
Porsche Panamera (970) Facelift
Porsche je facelift svoje Panamere predstavil Aprila 2013. Facelift se po predhoniku loči po novem sprednjem in zadnjem odbijaču, seveda pa se ponaša tudi z nekaj novimi tehničnimi spremembami kot so novi motor (3.0L twin-turbocharged) v Panameri S in novi električni E-hybrid model. S faceliftom pa je bila po novem na voljo tudi daljša različica Panamere (Executive), ki pa je bila na voljo le pri modelih Panamera 4S Executive, Panamera Turbo Executive in Turbo S Executive.
Osnovna različica Panamere z standardnim 7-stopenjskim avtomatskim menjalnikom (PDK) tehta 1770kg, najmočnejša Panamera Turbo S pa 310kg več. Model 970 facelift meri v dolžino 5015 mm (pri Executive-daljši različici 5165mm), v širino pa 1931 mm.
Ob faceliftu je na voljo tudi nova široka paleta motorjev in sicer vstopni Panamera Diesel 3.0 (2.967 cm³) z 300 konji, ki od 0-100km/h pospeši v 6.0s, sledijo mu Panamera 3.6 in Panamera 4 3.6 (3.605 cm³) z 310 konji, ki od 0-100km/h pospeši v 6.0s, 4(5.8s), Panamera S E-Hybrid 3.0 (2.995 cm³) z 416 konji, ki od 0-100km/h pospeši v 5.5s, Panamera S 3.0 in Panamera 4S (2.997 cm³) z 420 konji, ki od 0-100km/h pospeši v 4.8s, 4S(4.5s), 4S Executive (4.7s), Panamera GTS 4.8 (4.806 cm³) z 440 konji, ki od 0-100km/h pospeši v 4.4s, Panamera Turbo in Panamera Turbo Executive 4.8 (4.806 cm³) z 520 konji, ki od 0-100km/h pospeši v 3.9s, Turbo Executive (4.0s) in najmočnejša različica Panamera Turbo S in Panamera Turbo S Executive 4.8 (4.806 cm³) z 570 konji, ki od 0-100km/h pospeši v 3.8s, Turbo S Executive (3.9s).
S faceliftom je bila predstavljena tudi popolnoma nova Panamera S E-Hybrid. Poganja jo 71kw (95konjski) električni motor, ki skupaj z bencinjskim motorjem premore skupno 416 konj. V električnem načinu vožnje ima Panamera S E-Hybrid dometa več kot 32km, maksimalna hitrost z elektro motorjem pa je 135km/h. S tem dodatnim elektro motorjem je Porsche pri Panameri S E-Hybrid zmanjšal porabo na 3.1l/100km oz. skupno na 7.11l/100km z bencinskim motorjem, temu posledično pa so zelo nizki tudi izpusti CO2 v okolje in sicer na 71g/km.
Po novem so vse različice Panamer opremljene z 7-stopenjskim avtomatskim menjalnikom (PDK), razen različici Panamera Diesel in Panamera S E-Hybrid kateri imata 8-stopenjski avtomatski menjalnik (Tiptronic S). Ta primore, da je vožnja v faceliftani Panameri še bolj učinkovitejša in ekonomična.
Porsche je facelift svoje Panamere predstavil Aprila 2013. Facelift se po predhoniku loči po novem sprednjem in zadnjem odbijaču, seveda pa se ponaša tudi z nekaj novimi tehničnimi spremembami kot so novi motor (3.0L twin-turbocharged) v Panameri S in novi električni E-hybrid model. S faceliftom pa je bila po novem na voljo tudi daljša različica Panamere (Executive), ki pa je bila na voljo le pri modelih Panamera 4S Executive, Panamera Turbo Executive in Turbo S Executive.
Osnovna različica Panamere z standardnim 7-stopenjskim avtomatskim menjalnikom (PDK) tehta 1770kg, najmočnejša Panamera Turbo S pa 310kg več. Model 970 facelift meri v dolžino 5015 mm (pri Executive-daljši različici 5165mm), v širino pa 1931 mm.
Ob faceliftu je na voljo tudi nova široka paleta motorjev in sicer vstopni Panamera Diesel 3.0 (2.967 cm³) z 300 konji, ki od 0-100km/h pospeši v 6.0s, sledijo mu Panamera 3.6 in Panamera 4 3.6 (3.605 cm³) z 310 konji, ki od 0-100km/h pospeši v 6.0s, 4(5.8s), Panamera S E-Hybrid 3.0 (2.995 cm³) z 416 konji, ki od 0-100km/h pospeši v 5.5s, Panamera S 3.0 in Panamera 4S (2.997 cm³) z 420 konji, ki od 0-100km/h pospeši v 4.8s, 4S(4.5s), 4S Executive (4.7s), Panamera GTS 4.8 (4.806 cm³) z 440 konji, ki od 0-100km/h pospeši v 4.4s, Panamera Turbo in Panamera Turbo Executive 4.8 (4.806 cm³) z 520 konji, ki od 0-100km/h pospeši v 3.9s, Turbo Executive (4.0s) in najmočnejša različica Panamera Turbo S in Panamera Turbo S Executive 4.8 (4.806 cm³) z 570 konji, ki od 0-100km/h pospeši v 3.8s, Turbo S Executive (3.9s).
S faceliftom je bila predstavljena tudi popolnoma nova Panamera S E-Hybrid. Poganja jo 71kw (95konjski) električni motor, ki skupaj z bencinjskim motorjem premore skupno 416 konj. V električnem načinu vožnje ima Panamera S E-Hybrid dometa več kot 32km, maksimalna hitrost z elektro motorjem pa je 135km/h. S tem dodatnim elektro motorjem je Porsche pri Panameri S E-Hybrid zmanjšal porabo na 3.1l/100km oz. skupno na 7.11l/100km z bencinskim motorjem, temu posledično pa so zelo nizki tudi izpusti CO2 v okolje in sicer na 71g/km.
Po novem so vse različice Panamer opremljene z 7-stopenjskim avtomatskim menjalnikom (PDK), razen različici Panamera Diesel in Panamera S E-Hybrid kateri imata 8-stopenjski avtomatski menjalnik (Tiptronic S). Ta primore, da je vožnja v faceliftani Panameri še bolj učinkovitejša in ekonomična.