Cayenne (958)

Cayenne (958)

OdgovorNapisal/-a _porsche_ » 23 Maj 2013, 15:24

Porsche Cayenne (958)

Slika

Druga generacija Porsche Cayenne je bila predstavljena leta 2010. 958 je kot naslednik serije 955 prejel popolnoma novo obliko, ki je sedaj bolj aerodinamična, lažja. Osnovni model Cayenne tehta z ročnim menjalnikom 1995kg, z 8-stopenjskim avtomatskim menjalnikom (Tiptronic S) pa 35kg več. Model 958 je od predhodnika nekoliko daljši in sicer za 64mm, skupno 4846mm, povečala pa se je tudi medosna razdalja, ki sedaj meri 2895mm, 40mm več.
Prenovljena je tudi motorna paleta in sicer vstopni bencinski model je Cayenne 3.6 (3.598 cm³) z 300 konji, ki od 0-100km/h pospeši v 7,5s (7,8s z avtomatskim menjalnikom), sledi mu novi Cayenne S Hybrid 3.0 (2.995 cm³) z 333 konji, ki pospeši od 0-100km/h v 6,5s, Cayenne S 4.8 (4.806 cm³) z 400 konji, ki pospeši od 0-100km/h v 5,9s, Cayenne GTS 4.8 (4.806cm³) z 420 konji, ki pospeši od 0-100km/h v 5,7s in pa Cayenne Turbo 4.8 (4.806cm³) z 500 konji. Slednji pospeši od 0-100km/h v 4,7 s. Bencinski paleti motorjev pa je dodan tudi dizeljski agregat Cayenne Diesel 3.0 (2.967cm³) z 245 konji, ki od 0-100km/h pospeši v 7,6s.
Cayenne 958 je z novimi motorji še učinkovitejši, ter varčnejši saj porabi do 23% goriva manj kot njegov predhodnik. Tako imata osnovni Cayenne Diesel in Hybrid S porabo manjšo od 10 litrov, najmočnejši Cayenne Turbo pa 11,5 litra kombinirane porabe. Nižji porabi prispeva tudi novi 8-stopenjski avtomatski menjalnik (Tiptronic S), ki je serijski v vseh modelih (razen osnovni Cayenne) in sistem start-stop.
Z 958 modelom, je prvič predstavljen tudi motor Cayenne S Hybrid, ki ima poleg motornega pogona še električni. Hibrid se lahko premika tudi le z elektriko, v najboljšem primeru le dva kilometra in do hitrosti 60 kilometrov na uro. Ob umiku noge s plina se motor izklopi v prid hitrejši regeneraciji električne energije, zaradi dodatne sklopke pa se proces izklapljanja in vklapljanja motorja lahko vrši do hitrosti 156 kilometrov na uro.
Novi model ima številne novosti tudi v tehnologiji. Po novem je na voljo aktivni tempomat, sistem, ki preprečuje nenamerno menjavo voznega pasu, sistem PDCC, ki nadzira stabilnost in nagibanje karoserije.
Tako je Cayenne 958 še boljši SUV, ki ponuja opcijo vožnje tudi po brezpotjih.

Slika Slika

Slika Slika
Uporabniški avatar
_porsche_
 
Prispevkov: 20
Pridružen: 22 Maj 2013, 12:54

Vrni se na Cayenne


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron